Din grila Digi 24 au mai fost scoase două emisiuni „de palmares”, ambele realizate de scriitorul Radu Paraschivescu. Schimbarea e una dintr-o serie destul de lungă, începută cu tăierile de prime de la Crăciun, continuată cu închiderea staţiilor locale şi concedierea echipei de conducere a siteului digi24.ro.
Dan Tăpălagă încearcă să justifice totul invocând motive politice. Teszari îi pune pe liber pe cei mai mari critici ai actualei puteri ca să se împrietenească cu Dragnea şi ai lui. Pare-se că ar avea interes direct la licenţele 5G şi atunci se zbate să le facă pe plac PSDeilor.
Ceea ce e perfect plauzibil, nu contest. Însă nu e numai vorba de asta. Amintiţi-vă cu ce uimire au fost primite unele emisiuni de la Digi 24 de-a lungul anilor. „Wow, e cineva care dă bani pentru aşa ceva? Emisiuni de cultură la o televiziune de ştiri? Emisiuni educative?”
Digi 24 a fost construită cu mulţi oameni din PRO. Oameni din garda veche, cu mare experienţă, au ales să meargă la noul trust media crescut peste noapte, ca Făt Frumos. Multă lume era impresionată, însă existenţa trustului era justificată prin puterea financiară foarte mare pe care o avea RCS-RDS. „Da, domne, au pe ce să se bazeze, nu depind de banii din publicitate”.
Câţiva ani televiziunile de sport nici n-au avut reclame şi ştiu o mulţime de oameni care apreciau asta. Erau anii în care Digi Mobil creştea într-un ritm nebun şi avea nevoie de promovare la fel de agresivă precum ofertele de dumping pe care le propuneau.
Treptat, Digi şi-a creat un blazon, cu toate micile investiţii tactice pe care le-a făcut. Prezenţa lui CTP seară de seară, transferul lui Claudiu Pândaru şi Florin Negruţiu, aducerea lui Luca Niculescu (care e ambasadorul României în Franţa acum), acele emisiuni ale lui Radu Paraschivescu, despre care scriam la început.
În momentul ăsta televiziunea are o poziţionare destul de clară, o imagine bună, aşa că nu prea mai are sens investiţia. Ca în cazul oricărui business, se reduc cheltuielile neprofitabile.
E posibil să ţină şi de contextul politic, însă genul ăsta de restructurări nu se fac aşa pripit, mai ales când bat alegerile la uşă. Un scor prost pentru PSD ar putea să schimbe raporturile de forţe la nivel politic, iar prezidenţialele vor avea o miză uriaşă. Nimeni nu acceptă să predea armele înainte de bătălia finală şi să renunţe la orice pârghii de negociere.
5 comentarii. Leave new
Eu am o problemă cu mărirea tarifelor fără să anunțe abonații. Adică am văzut niște știri prin ianuarie care au preluat un comunicat de presă, dar nu am primit niciun email sau notificare de la ei.
M-am trezit extraopțiunea Film Now pe factură fără să o activez. Cât de greu era să dea un email cu ce se modifică, noile tarife și explicația pentru creșterea tarifelor. Altfel era percepută schimbarea…
Mi-au adus aminte de citatul….”Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.”
Am mai auzit si eu cativa care s-au trezit in plus la abonament. Acum m-am uitat si eu pe factura din martie si supriza 4 lei in plus la abonament.
Cautat pe e-mail instiintare ceva, nu am gasit.
Am deschis un ticket la ei sa primesc mai multe informatii.
Si as pleca la concurenta, dar e mai scump si culmea servicii mai proaste.
In niciun caz Digi 24 nu are imagine buna, ba din contra. Prima data cand s-a vazut in clar ce hram poarta, a fost la scandalul cu Patraru, cand aratarea aia de Prelipceanu incepuse cu basini gen Antena 3, de-a trebuit sa-l urecheze chiar CTP, vazand unde se ajunsese. De atunci eu n-am mai avut treaba cu postul ala.
da si mie mi-a aparut in martie abonament la film now fara sa fiu intrebat
patit ceva similar, dar verificat pe mail factura din ianuarie si februarie: au mesaj acolo ca se modifica tarifele( erau mai finuti daca bagau un mail sau popup cand platesc online)