It’s on! Diseară, de la 22:00, puteţi asculta ediţia cu #1 a emisiunii Primii trei ani. Intraţi pe UrbanSunsets.com şi veţi putea asculta direct, pe streamul de radio.

Invitatul meu este Cristian Ciucă aka Ergo, co-fondator şi Manager General al brandului de streetwear PORC.

De ce-am ales PORC pentru emisiunea de debut?

În primul rând pentru că acest interviu este o premieră. Nici Deliric, nici Ergo, n-au vorbit până acum în vreun interviu despre PORC. Deliric a povestit puţin la Zilele Biz despre cum au ajuns de la câteva tricouri la un business cu vânzări de 1 milion de euro în 2018, iar Ergo a apărut în clipul dedicat colaborării dintre PORC şi Ghica Popa.
Însă astea sunt toate apariţiile lor pe subiect, în aproape 7 ani de când există acest brand.

În al doilea rând, mi se pare fascinant cum au reuşit să ridice brandul ăsta, strict pe intuiţie şi bun simţ (sau ce echivalent o fi pentru „common sense”). Fără şcoli de business, fără experienţă de antreprenoriat, fără cunoştinţe prea multe de marketing (Deliric a lucrat o perioadă prin câteva agenţii de publicitate). Au creat nişte produse de calitate, au învăţat din propriile greşeli, au luat-o de la capăt.

Sigur că i-a ajutat de la un punct încolo notorietatea lui Deliric (la început n-au vrut să asocieze brandul de haine cu CTC sau cu Deliric, au vrut să crească singur), dar produsul a contat mai mult decât orice. Notorietate au şi alţi artişti care au încercat să facă ceva în zona de merch. PORC a reuşit tocmai pentru că nu a fost gândit ca merch, ci ca brand de sine stătător şi s-a pus foarte mare accent pe calitatea produselor, pe construirea unei comunităţi loiale etc.

Disclaimer #1: Da, îl cheamă tot Ciucă, dar nu suntem rude sau ceva de genul. Nici măcar îndepărtate. Am terminat acelaşi liceu, am nimerit în aceeaşi sală la BAC, apoi ne-am revăzut 7-8 ani mai târziu într-un context destul de random.

Disclaimer #2: PORC este client al Superior Media şi e foarte probabil să mai invit de-a lungul timpului clienţi ai agenţiei, însă fac asta pentru că e vorba de antreprenori foarte mişto, care au nişte poveşti interesante de spus. Ăsta este specificul agenţiei, lucrăm cu antreprenori, care au în general businessuri mici şi medii.

L-am ales pe Ergo pentru prima emisiune şi pentru că speram că o să-mi fie mai uşor să gestionez un invitat pe care îl cunosc bine. N-a fost, din contră. Când eşti şi prieten, şi agenţie, e mai greu să fii şi realizator (mă feresc să zic jurnalist). Eşti mult prea aproape de un subiect, aşa că ţi-e greu să faci zoom out şi să punctezi chestiile esenţiale fără să dai din casă prea mult.

Cu toate astea a ieşit o discuţie foarte tare despre ce au însemnat primii ani de PORC, despre cum vede Ergo antreprenoriatul şi care sunt provocările pe care le au chiar şi acum.

Diseară, de la 22:00, intraţi pe UrbanSunsets.com pentru a asculta toată discuţia.

Dacă nu vă porneşte sunetul automat, apăsaţi pe butonul galben. Unele browsere au tăiat sunetul pe autoplay.

Nu în ultimul rând, fiind prima emisiune, vreau să fac şi un mic test. Vom putea discuta emisiunea împreună pe profilul meu de Facebook, de la 22:00. E doar un experiment, însă dacă merge bine voi încerca să fac şi un fel de AMA cu invitaţii, la emisiunile următoare, în paralel cu transmisia „live”.

PS: Emisiunea o să fie disponibilă pe site începând de joi, în caz că n-o prindeți live.

LATER EDIT: Iată şi înregistrarea. Sezonul 1 din Primii trei ani este disponibil şi pe Spotify şi în alte aplicaţii de podcasting.

7 comentarii. Leave new

  • Astia sunt baietii care puneau preturi enorme la hanorace? parca ei sunt. De BF anul trecut m-am speriat vazand ce „reduceri” aveau.

    Răspunde
  • Pai ei nu cumpara tot de acolo si pun brandul lor pe haine?

    Răspunde
    • Ahahahahaha. Epic.

      EPIC.

      Nu, produsele PORC sunt făcute în fabrici din România, Turcia, Bulgaria, China şi alte ţări, special pentru ei, pe modele şi croieli la care se munceşte enorm. Ascultă diseară emisiunea şi vei afla mai multe.

  • @Kopa_Kopan

    190 un hanorac, in ideea care prin bershka pull and bear hm intre e de la 100 lei in sus.
    De BF chiar au avut promo bune, eu m-am trezit tarziu si nu am mai prins hanorace.

    Eu sincer ca si calitate am ramas placut surprins, ma asteptam sa fie echivalentul la h&m si compania, dar este mult peste.
    Am avut o sapca de NewEra de la Hervis dupa jumatate de an deja nu mai putea fi purtata pentru ca avea aspect de uzura, sapca de la PORC arata super bine, in ideea in care sapca de la PORC e si mai ieftina decat new era.

    Răspunde
  • Marfa pt. pustani de 10-18 ani. Ia cuvantul PIG, pune l pe toate textilele, si aia e. Mai încercați si voi cu BARZA, ȘOBOLAN, CAPRĂ etc si sigur mai faceti un meleon pe spatele tineretului teribilist. Per cuvânt!

    Răspunde
  • Daca e asa simplu baga-te si tu si fura-le clientii, 1mil de euro /an …wait esti doar un mancator frustrat bun doar sa comentezi. 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu