Am mai scris despre proiectul băieţilor de la Diud, încă de când a apărut primul clip. Acum s-au strâns mai multe, cu oameni interesanţi. E un content muncit, care mi s-a părut suficient de interesant încât să aloc 10-15 minute per episod.

Găsiţi tot playlistul aici.

Am văzut recent un comentariu al lui Andrei Gheorghe, fondatorul Diud, care era cam dezamăgit de modul în care au fost primite aceste episoade. Din punctul meu de vedere n-ar trebui să fie descurajat de cifre. Trăim într-o lume în care prea multe proiecte se bazează exclusiv pe algoritm (fie că e cel de la Youtube, cel de la Facebook sau de la Instagram), ceea ce e destul de riscant. E ca şi cum ai construi o casă frumoasă şi ai spera să treacă cineva pe acolo să facă o ofertă pentru ea.

Din câte mi-am dat seama, Diud nu are o bază de abonaţi, nu are o comunitate formată căreia să îi ofere acest content. Aşa că e normal ca unele producţii să nu rupă norma.

Dacă această comunitate există, înseamnă că nu fac o treabă suficient de bună cu comunicarea (pentru că eu n-am aflat de ea). Altfel, social media ar trebui să fie doar canale secundare de promovare.