in Advertising/PR

Sunt cazuri în care spui chestii aşa memorabile încât lumea le ţine minte ani la rând.

Şi mai sunt campanii cu mesaje puternice, care demonstrează că orice e posibil. Chiar şi o asociere aspiraţională dintre apelativul „fă” şi noţiunea de pasiune.

Îmi place când oamenii îşi asumă poziţionarea pe care au ales-o, la fel cum îmi plac şi brandurile curajoase. Aşa cum e cazul celor de la Pepsi, care au luat-o pe Ana Morodan în cea mai nouă campanie a lor: „Pentru cei care ştiu ce vor”.

O singură nelămurire am: cu bulele cum rămâne?

Oare bulele din vizualul de mai sus sunt alea de la Coca-Cola care i-au intrat în gură?

Oricum, concluzia e că or fi bulele de Coca-Cola fericirea, dar tot Pepsi e pentru cei care ştiu ce vor! De exemplu, pentru cei care vor bani.

3 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu