Sunt cazuri în care spui chestii aşa memorabile încât lumea le ţine minte ani la rând.
Şi mai sunt campanii cu mesaje puternice, care demonstrează că orice e posibil. Chiar şi o asociere aspiraţională dintre apelativul „fă” şi noţiunea de pasiune.
Îmi place când oamenii îşi asumă poziţionarea pe care au ales-o, la fel cum îmi plac şi brandurile curajoase. Aşa cum e cazul celor de la Pepsi, care au luat-o pe Ana Morodan în cea mai nouă campanie a lor: „Pentru cei care ştiu ce vor”.
O singură nelămurire am: cu bulele cum rămâne?
Oare bulele din vizualul de mai sus sunt alea de la Coca-Cola care i-au intrat în gură?
Oricum, concluzia e că or fi bulele de Coca-Cola fericirea, dar tot Pepsi e pentru cei care ştiu ce vor! De exemplu, pentru cei care vor bani.
3 comentarii. Leave new
Ca-n bancu’ ala: vreti apa plata, sau minerala? Plata, fireste! Baieti, scoateti bulele la doamna! 😀
Singura explicatie este ca daca nu ar fi fost cerere, nici oferta nu ar fi existat.
My2Cents…
.. si daca poate, de ce foloseste atat de mult Photoshop in poze?
[…] produsul. Se mai uită la detalii. Mai și gândesc. Mai și țin minte că lauzi, ca un mercenar, azi cola, mâine pepsi, ca și cum l-ai considerat idiot și fraier. […]