E ceea ce se cheamă în engleză „game changer”. Mă gândeam la chestia asta zilele trecute, în timp ce lăsam câteva colete la easybox. 

Cam 75% dintre coletele Aceeaşi Mărie pleacă prin easybox în acest moment. Fie că sunt livrate tot la easybox, fie că ajung la curier, varianta asta de predare este cea mai eficientă. N-ai o oră fixă, nu mai trebuie să aştepţi curierul la tine în zonă, poţi să laşi coletele pe rând, în funcţie de cum vin comenzile.

Ştiu că la fel procedează şi unii clienţi din agenţie care au magazine online. Până la un volum de câteva zeci de colete pe zi varianta asta funcţionează excelent şi e mult peste cea clasică, în care vine curierul să-ţi ridice coletele.

Mi se pare că ăsta e genul de abordare care schimbă cu totul o industrie. În cazul ăsta vorbim de ecommerce, care arată total diferit de când s-a dezvoltat noţiunea de lockere. Să nu uităm, e un serviciu care exista şi înainte de easybox, dar care nu luase avânt.

1 comentariu. Leave new

  • Confirm, acelasi lucru il fac si eu. Am 3 lockere apropiate si deja am invatat orele la care se ridica pachetele din ele astfel incat sa informez clientii cat mai corect cu putinta cu privire la livrare.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu