Mai sunt mai puţin de 2 luni până la GPeC Summit-ul de toamnă, care are loc pe 4 şi 5 noiembrie la Teatrul Naţional. 

Cel mai important invitat de la această ediţie e, fără îndoială, Ryan Holiday. Spre bucuria Cristinei, omul va ţine un keynote speech de 60 de minute, va avea o sesiune prelungită de Q&A şi una de autografe şi poze. Dacă nu ştiţi cine e Ryan Holiday, sigur aţi auzit de cărţile lui, Trust me, I’m lying este cea mai cunoscută, dar a mai scris şi Ego is the enemy + altele. Şi cărţile astea nu sunt scrise dintr-o imaginaţie bogată, ci pe baza unei experienţe bogate în marketing.

Mai multe puteţi afla pe blogul Cristinei (care, apropo, şi-a repornit newsletterul în limba română recent, do subscribe!).

Pe lângă Ryan Holiday, vor mai fi prezenţi o mulţime de oameni de marketing cunoscuţi la nivel internaţional: Vitaly Friedman (fondator al Smashing Magazine, care e de ani buni un reper în tot ce ţine de design web), Andy Crestodina de la Orbit Media şi alţii pe care îi puteţi descoperi aici.

E clar că GPeC nu mai e de câţiva ani doar un eveniment dedicat industriei de e-commerce, ci este o conferinţă de digital marketing din care puteţi învăţa chiar dacă nu aveţi un magazin online. Sau chiar dacă nu lucraţi cu un magazin online în acest moment.

Azi e ultima zi (până la 23:59) în care vă puteţi înscrie în cadrul ofertei GPeC Community cu 139 de euro + TVA pentru ambele zile, urmând ca preţurile să crească.