Am avut ocazia să-l întâlnesc pe dr. Horaţiu Ioani şi să povestim mai mult de-a lungul timpului. Din fericire, ne-am văzut în “civil” şi nu la cabinet. Asta pentru că Horaţiu nu e doar un strălucit neurochirurg, apreciat inclusiv la Regina Angliei acasă, dar e şi soţ de bloggeriţă celebră, cu care se întâmplă să mă ştiu de pe vremea în care nu inventaseră fabuloasele blogosfera.

Am auzit de mult despre proiectul Medicentrum, mi s-a părut o idee mişto, dar ahead of its time, cum se spune. Nu credeam că vor lăsa românii deplasarea la medic pentru o consultaţie prin video. Numai că socoteala s-a schimbat când a venit virusul ăsta pentru noi, şi toată lumea s-a reorientat spre aşa ceva.

Partea bună e că Medicentrum avea deja infrastructura creată, aşa că au apăsat pedala de acceleraţie şi acum au deja zeci de medici în platformă care consultă oameni.

Ideea nu e nouă, sunt deja alte platforme similare pe piaţă, cred că am scris şi eu despre una dintre ele. Însă Medicentrum are deja nişte diferenţiatori puternici: unul ar fi experienţa lui Horaţiu cu ceea ce înseamnă telemedicina în UK (unde e folosită în mod uzual pentru a eficientiza tot procesul); altul ar fi notorietatea de care se bucură deja în mass-media; deloc în ultimul rând, mai e şi comunitatea pe care şi-a format-o doamna Ioani.

Ca să popularizeze conceptul, au început să facă o serie de live-uri prin care prezintă specialiştii din platformă (mă rog, o parte din ei). Vineri, de exemplu, e o discuţie interesantă despre prevenţia durerilor de spate. Treaba asta cu content marketingul e o chestie de durată, sper să se poată ţine de ea.