Agenţiile se dau peste cap să studieze cât mai bine influencerii pe care îi pot folosi în campanii, clienţii se agită să obţină rezultate (bine, unii dintre ei), influencerii trag tare să aibă conţinut de calitate, se fac live-uri peste live-uri pe subiect, specialişti, chestii.
Pe urmă vine o fată şi îşi pune o doză de suc în fund. La propriu, ia o doză, o fixează între buci şi postează asta. Iar brandul dă repost pe contul oficial.
Ăsta e nivelul la care s-a ajuns.
Deci asta înseamnă că Pop Cola e cum? Bună de te lingi pe degete?
Dacă la asta s-a ajuns cu influencereala, merci, da’ eu nu vreau să mai fiu asociat în niciun fel cu aşa ceva.
Bine, ca să nu mai vorbim că brandul a colaborat şi cu Abi Talent pentru promovare.
6 comentarii. Leave new
„nu înțelegi tu”
Nu intelegi tu tipul asta de content :))
Nu ești în target. 🙄
ok boomer
Chiar nu intelegi tu, nu vezi ca e vorba de „popou cola”? 🙂
Pardon, dar nu înțelegi cum stă treaba cu postarea. Aici este vorba despre assfluencing, nu influencing.