Weekendul ăsta s-a deschis circulaţiei un pod care face legătura între Bulevardul Nicolae Grigorescu şi strada Iuliu Haţeganu (o stradă care iese prin spate pe la IML). Logica acestui pasaj este că ar trebui să mai preia din presiunea de la intersecţia din dreptul târgului auto Vitan Bârzeşti (adică pe la Rin pe-acolo). Legi Sălăjanul de Berceni şi Apărătorii Patriei fără să mai fie oamenii nevoiţi să treacă prin Dristor.

Numai că socoteala asta se opreşte în momentul în care treci pe-acolo şi vezi cum stau lucrurile de fapt. Drumul e asfaltat ca în palmă, s-a rezolvat şi strada Iuliu Haţeganu, care e dreaptă, n-are guri de canalizare, însă investiţia asta mi se pare pe jumătate inutilă în acest moment. Pe sensul spre Nicolae Grigorescu se circulă excelent şi drumul ăsta chiar ajută, mai ales dacă vrei să te duci spre IKEA Pallady, de exemplu şi vii din Berceni. Însă pe celălalt sens se formează o coadă uriaşă în spate pe la Crematoriu. Am numărat zeci de maşini care aşteptau să treacă de semaforul de la Mina Minovici sâmbăta pe la prânz. Cum o să fie la orele de vârf acolo? Câtă frustrare vor acumula şoferii care aleg să meargă pe noul pasaj cu care se laudă Primăria Capitalei?

Nu ştiu exact care sunt planurile de dezvoltare pe termen lung pentru zona respectivă, dar momentan s-au investit nişte bani pentru un singur sens de mers.