Iarna trecută, după vreo 3 zile de frig şi încălzit cu calorifer electric + aer condiţionat, ne-am mutat într-un apartament cu centrală proprie. A fost o adaptare rapidă cu binele, că așa se întâmplă întotdeauna, dar au apărut și problemele. Distanța mai mare față de birou, vecinii și, cel mai nasol, internetul. Am schimbat furnizorul, de la unul care nu-mi punea niciun fel de probleme, la unul care pica non-stop.

București, România, 2021, internet care pică? Există așa ceva? Da, n-aș fi crezut, dar mi s-a demonstrat că problema asta e reală. Și n-ar fi o problemă dacă se oprește episodul din Seinfeld puțin, dar când ești în mijlocul unui joc online și te dă jos conexiunea parcă nu mai sunt așa prietenos.

Bine că asta e doar o excepție nefericită, nu regula cu internetul românesc.

La polul opus stă Vodafone, care tocmai a primit o certificare umlaut pentru cea mai bună experiență de utilizare a internetului fix prin Supernet Fibră.

În prezent Vodafone Supernet Fibră acoperă 3.3 milioane de gospodării din mediul rural și urban și dacă s-ar putea aș îngroșa și eu rândurile clienților, numai să știu că sunt liniștit cu o rețea stabilă și viteză bună. 

Certificarea este oferită de auditorul german independent umlaut, care a constatat că Vodafone Supernet Fibră e pe primul loc la viteza medie oferită în România pentru internet fix. Asta cu o competiție destul de mare!

Însă nu e vorba doar de viteză și stabilitate, ci și de echipamentele puse la dispoziție. Că nu te ajută cu nimic să ai net bun lângă router și să stai cu mâinile întinse prin apartament ca să mai prinzi un pic de semnal. Și aici a investit Vodafone, iar rezultatele s-au văzut acum. 

Cum s-ar spune, au luat cele mai bune măsuri și asta se vede. 

Aștept cu interes să extindă cât mai mult rețeaua fixă ca să schimb și eu furnizorul și să nu mă mai trezesc că rămân cu joystickul în mână privind la un ecran.

(articol sponsorizat)

6 comentarii. Leave new

  • „și dacă s-ar putea aș îngroșa și eu rândurile clienților”

    Ce te retine?

    Răspunde
    • E o poveste mai complicată. Dezvoltatorul deține 1 metru de teren în jurul complexului, deci orice infrastructură e condiționată de permisiunea lui.

      Iar la semnarea contractului s-a impus un anumit furnizor pe o perioadă de 2 ani. Nu semnai, n-aveai alte opțiuni fixe de net.

      Știu că nu e răspunsul pe care îl așteptai și poate părea că am zis-o la mișto doar pentru că e articol sponsored, dar nu e cazul. Pur și simplu aș vrea să schimb dar nu pot.

  • Poate ar fi fost mai corect, moral, ca anunțul publicitar sa fi fost marcat la începutul articolului. Zic și eu fara supărare.

    Răspunde
    • Fix înainte de titlu, prima chestie pe care o citeşti când deschizi este data şi categoria articolului, în cazul de faţă Branded.

      Aşa cum e scris pe pagina de Contact (şi în multe alte articole şi comentarii):

      Toate articolele publicitare de pe acest blog sunt marcate în categoria Branded.

      Nu am pus „Publicitate” sau „Promo” pentru că pe blogul ăsta scriu destul de mult despre publicitate şi reclame din perspectiva industriei, fără să fie postări plătite, astfel că pot exista confuzii.

      De asta articolele despre Publicitate sunt în categoria Advertising/PR şi articolele plătite sunt la Branded, că este Branded content.

      Dincolo de asta, nu o să pun niciodată (P) în titlul unui articol pentru că nu primesc articole pe care le public cu copy-paste, ci e un conţinut pe care stau şi îl scriu eu. În cazul de faţă e o experienţă personală care la final are şi componentă legată de un brand.

      Ţi-am explicat fără supărare.

  • Vodafone „”garanteaza”” 20Mbps pentru download si 5Mbps pentru upload, foarte putin

    Răspunde
  • Influenker. Partikip.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu