Cred că prin octombrie sau noiembrie a apărut documentarul ”Pepsi, Where’s My Jet?”, am văzut atunci primele două episoade. N-am scris despre asta la vremea respectivă și bine am făcut, că finalul mi-a schimbat puțin părerea. Însă tot îl recomand. Nu neapărat pentru povestea în sine, cât pentru puțin context legat de corporații și cum abordează ele problemele legale.

Pe scurt, filmul spune povestea unui puști care vede o reclamă Pepsi la TV și decide să strângă puncte pentru cel mai mare premiu prezentat: un avion de luptă Harrier. Campania promoțională din 1996 promitea ca pentru fiecare sticlă de Pepsi băută consumatorul să primească puncte, pe care mai apoi să le transforme în produse Pepsi. Erau puse în joc geci de blugi, tricouri, șepci și multe altele. La finalul spotului publicitar apărea un avion Harrier disponibil pentru 7 milioane de puncte Pepsi.

Ceea ce era o glumă pentru publicitarii care au gândit campania s-a transformat într-o speță clasică din dreptul american și un documentar de vreo 2 ore pe care merită să-l vedeți.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu