Am trecut prin Gara de Nord acum câteva săptămâni şi mi-au picat ochii pe seria asta de automate care emit bilete. Toate erau indisponibile din cauza unor defecţiuni. 

Lumea îşi lua bilete de la casierie, la coadă, desigur.

În cealaltă zonă cu case de bilete şi automate de bilete era aproape aceeaşi poveste. Mergea un singur automat, lângă care stătea o doamnă. Foarte drăguţă, se oferea să îi ajute pe călători să-şi procure bilete. Dacă nu voiau ajutor, le cerea biletele ca să le verifice, de fapt ăsta era jobul ei. Se descoperiseră nişte inadvertenţe între preţul real al călătoriei şi ceea ce taxa aparatul.

Aşa că 90% dintre aparate erau oprite, pe timpul călătorilor şi cel rămas era verificat manual de o doamnă, bilet cu bilet. 

Păi în ritmul ăsta o să ajungă AI-ul în instituţiile din România peste vreo 50 de ani.

3 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu