in Casual stuff

Ce mai pierdem odată cu Discovery?

1% din abonaţii RCS&RDS sunt trişti pentru că nu vor mai putea urmări „How it’s made” şi „Mythbusters”.

10% din abonaţii RCS&RDS sunt trişti pentru că nu vor mai avea ocazia să spună „Frateee, eu nici nu mă mai uit la televizor, dar când îl deschid, mă uit pe Discovery” (dacă aş fi primit un bănuţ de fiecare dată când am auzit expresia asta, aş fi fost mai bogat decât Răzvan)

Eu sunt trist pentru că s-ar putea ca Discovery să piardă nişte mulţi bani şi, în consecinţă, noi să pierdem o pată de culoare din comunicarea românească. Chiar dacă nu urmăresc cu sfinţenie programele Discovery, îmi plac la nebunie billboardurile cu Bear Grylls, alea cu Mythbusters, aplicaţii ca asta şi aşa mai departe. Discovery e un brand care comunică bine, care investeşte în online, care are o echipă internă pe social media. Şi care tocmai a pierdut vreo 40% din  buget.

2 comentarii. Leave new

  • Si eu ma uitam pe Discovery dar rar, foarte rar, la munca…Nu eram fan, dar…mai dadeam un ochi.
    Oricum, se pare ca RDS vor sa monopolizeze piata si sa ofere fel de fel de servicii…

    Răspunde
  • Hm, nici nu stiam de chestia asta. De cand au scos History si TV1000 am decis sa protestez impotriva RCS-ului neuitandu-ma la TV. Dar pana aici poate merge protestul meu: pentru ca RCS a inghitit retelele de cartier, sunt nevoita sa spun asta „cocotata” pe o conexiune RDS.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu