Iar îi dau cu Facebook, dar promit că e ultimul săptămâna asta

Printre schimbările de care pomeneam zilele trecute mai avem şi fraza de mai jos:

The only actions that can be published upon a user simply consuming content are built-in actions.

Aceste „built-in actions” publică pe wall când ai citit ceva, când ai văzut o poză, când ai consumat un anumit tip de conţinut pe diverse siteuri. Teoretic e mişto să ştie prietenii tăi când ai citit un articol interesant pe NY Times. Practic, e nasol rău de tot. Pentru că poate nu citeşti ceva financiar, ci surfezi pe un site porno. Şi te trezeşti cu situaţia de mai jos:

viewed_photo_blur

PS: Am blurat imaginea, dar vă prindeţi cam care e ideea.

PPS: Sigur, Facebook obligă în documentaţia pentru developeri ca userii să fie înştiinţaţi cu privire la conţinutul publicat automat, pe măsură ce aceştia citesc diferite articole, dar cât vor fi respectate aceste indicaţii?

1 comentariu. Leave new

  • Nimeni nu se uita la filme sau poze porno.

    Din sutele de prieteni pe care fiecare ii are pe Facebook, maxim 2-3 au mentionat vreodata un film porno.

    Cu toate astea, xhamster.com e peste apple.com si imdb.com in Alexa… foarte ciudat!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu