in Casual stuff

Mi-am dat seama aseară, în timp ce eram la cinema, că Orange Film e, probabil, cel mai bun program branduit din ultimii 10 ani.

Nu merg prea des miercurea la film tocmai pentru că e nebunie, dar ieri s-a nimerit să ajung la mall pe la 5. Erau deja rezervări făcute, săli pline, bilete cumpărate. Cu greu am mai prins bilete la ultima proiecție a zilei. Cu siguranță e singura zi a săptămânii în care cinematografele sunt umplute până la refuz.

Și transformat în termeni de brand awareness, asta înseamnă sute de mii de oameni, chiar milioane (dacă ne gândim că Orange film a început în 2004) care au zis ”Orange film” și au mers la cinema miercurea. O asociere care ar fi putut fi exploatată mai mult, de exemplu prin branduirea aplicației Cinemagia (care e powered by Vodafone în acest moment).

Nu știu ce alte beneficii au cei de la Orange, câtă lume a trecut la ei ca să beneficieze de program sau cât câștigă ei din acele SMSuri (costul lor e de vreo 60 de cenți parcă 5 cenţi) și care e deal-ul cu cinematografele (mai exact, cine suportă acel bilet gratuit), însă e clar că merge bine din moment ce în curând se fac 10 ani. Și cinematografele sunt pline în fiecare săptămână.

2 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu