printscreenadif1

Pentru că advertisingul avea nevoie de un erou

Aşa cum anunţam săptămânile trecute, ieri am dat drumul unui nou proiect. E vorba de un site de advertising, pentru tinerii creativi din domeniu. Au trecut luni bune până să mă gândesc serios că ar putea să iasă ceva mişto şi a mai trecut ceva timp până am pitchuit ideea oamenilor potriviţi (mi-am luat inima în dinţi chiar 😀 ).

Evident, dintr-o chestie drăguţică şi usefull, alături de Cristina şi Ligia, am scos un proiect cum nu prea mai există pe net. Pentru că pur şi simplu l-am făcut ca pentru noi. ADif răspunde unor cerinţe pe care chiar noi le-am formulat, unor nevoi de care ne-am lovit singuri.

Ce m-a uimit a fost interesul enorm pe care l-am remarcat în rândul oamenilor. În numai 2 ore de la lansare am avut peste 30 de RTuri sau menţionări ale site-ului pe twitter, peste 1000 de pageviewuri şi foarte mult feedback. Un debut mai mult decât bun ţinând cont că promovarea s-a limitat în proporţie de 99% la twitter. Iniţial aş fi vrut să-i scriu aici pe toţi cei care ne-au ajutat cu promovarea însă nu mă mai ţin degetele la ora asta. Îi găsiţi pe toţi aici. Şi aş mai vrea să-i mulţumesc şi lui Alex pentru ajutorul cu editarea temei şi logoul.

Şi ca să vă lămuriţi cât de cât ce vrem noi să fie ADif:

  • în primul rând ne-am săturat de toate siteurile care pun spoturi funny de pe youtube
  • sau de zecile de siteuri care pun acelaşi print la 2-3 zile distanţă până când te saturi
  • sau de analize răutăcioase care dau dureri de cap creativilor
    (toate astea nu sunt deloc constructive)

Deci în mare e vorba de un site care vrea să aducă un plus (pe bune) tânărului creativ.  Cu un brief de rezolvat săptămânal, cu un e-book, cu ştiri despre chestiile cu adevărat importante şi relevante în domeniu, cu tutoriale pentru cei care o iau chiar de la zero şi aşa mai departe.

ADif.ro e un proiect foarte mişto de care suntem tare entuziasmaţi.  Mulţumim pentru atenţie şi aşteptăm rezolvările briefului de săptămâna asta pe adresa echipa@adif.ro

5 comentarii. Leave new

  • Hmm, siteuri de gen exista destule dar nu in Romania. Cu unul dintre ele discutasem eu sa preiau ”franciza” (era ceva mai altfel, scopul era cam acelasi dar alta era metoda). Din pacate eu n-am beneficiat de oameni suficient de entuziasti si cum sunt scufundat in X proiecte nu prea aveam sanse de reusita.

    Oricum, mistocuta treaba.Grafica e curata, intentiile bune dar ar fi si cateva reprosuri (i le-am transmis si Kidhei) : Aveti mai multa grija cu briefurile, sunt neclare si usor descentrate. Lasa prea multa libertate pentru a fi relevante. A doua ar fi ca e mai bine sa precizati din start ca e suficient un concept, pentru ca-s multi cu veleitati de planner si copy si se vor simti descurajati. Eventual, daca e un concept ok vorbiti cu cineva sa i-l execute omului sa-si poata construi un portofoliu.

    Răspunde
    • ce am vrut sa subliniez este ca ideea a venit de la noi, nu dupa ce am vazut vreun site din afara. (as aprecia foarte mult daca ai impartasi siteurile de care zici pentru ca eu n-am dat decat peste openad-uri si ideabounty-uri care nu au chiar acelasi scop)
      normal ca o sa mai reglam pe parcurs lucrurile si in viitor poate o sa combinam oamenii in echipe de art cu copy. dar e devreme rau de tot sa vorbim despre asa ceva

    • Pe langa blogurile de studenti la advertising din afara ma gandeam si la ceva punctual dar eventual discutam pe Gmail 🙂

    • cum nu ti-ai lasat Gmailul in casuta de e-mail, sa ma astept la mail pe hoinaruvv@gmail.com? 😀

  • Te-am adaugat pe chatul din Google si pe G-Talk, ca nu era nevoie de mail pentru un blog 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu