Varianta 1: iei banii, deschizi fereastra, îi arunci.
Varianta 2: iei banii, găseşti nişte oameni fără imaginaţie, le dai să-ţi cumpere nişte aduri pe Facebook.
MiniPrix a ales varianta a doua. Priviţi ce super-ad rulează de câteva ore:
Altfel spus, au dat banii pe aduri pentru a anunţa că azi a fost luni şi mâine e marţi. Oare cum le-a venit ideea? E o strategie de conţinut? Au KPIs? Oare ce CTR e pe adurile astea? Pentru cine sunt gândite aceste reclame?
De ce să te oboseşti cu aplicaţii sau cu concepte? De ce să gândeşti campanii ample? Mai simplu e să pui aduri cu poze. „Azi e luni.”, „Azi e marţi.” şi tot aşa până acoperi tot planul editorial. Dacă te simţi foarte creativ, mai poţi alterna: „Ieri a fost miercuri.”, „Mâine e joi.”, „Weekend plăcut!”.
Propun o serie de alte câteva aduri pentru copywriterii responsabili de campania Mini Prix:
– „apa este udă”
– „iarna este frig. de obicei”
– „focul este cald. poate chiar fierbinte”
– „luna este sus”
– „stelele sunt pe cer”
– „zahărul este dulce”
– „Dan Diaconescu este un om bun”














2 comentarii. Leave new
As putea pune pariu ca e o campanie gandita si rulata in-house. 🙂
nu ma pronunt, dar am alte banuieli.