in Web

De ce aş folosi Foursquare ca brand?

Citeam ieri pe SocialMediaTraining (blogul lansat săptămâna asta de Cristi Manafu) că în România sunt 36.000 de utilizatori de Foursquare. Într-o discuţie cu nişte colegi de breaslă, am auzit că era recomandată o campanie pe Foursquare pentru un anumit restaurant. Am făcut nişte ochi mari şi m-am abţinut să nu zâmbesc.

Încerc să-mi dau seama de ce ai vrea să investeşti timp (şi, implicit, bani din bugetul de marketing) într-o reţea socială atât de slab dezvoltată în ţara noastră. Din totalul de 15 milioane de utilizatori, la noi sunt doar 0.2% din useri. Să încerci să desfăşori campanii acolo e ca şi cum ai lua o altă platformă la întâmplare şi i-ai pune pe oameni să-şi instaleze aplicaţia pentru o cafea gratuită. De ce nu facem campanii pe SCVNGR de exemplu? Dacă ar fi prins, se puteau face o grămadă de lucruri mişto, dar în situaţia dată e pierdere de timp.

3 comentarii. Leave new

  • daca te uiti la cifrele din social media in Romania, iti dai seama ca foursquare a crescut mai repede decat twitter la noi. in plus, e o retea de smartphone. deci a prins destul de bine, zic eu.

    campaniile nu ar trebui sa vina de la agentii, ci direct de la business-urile mici din retail. afara sunt cateva implementari interesante. poate o sa le pun pe SMT in curand la case studies.

    Răspunde
  • Sincer sa fiu n-am urmarit rata de crestere, insa putin dintre cunoscutii mei folosesc Foursquare. Cred ca ar putea fi intrebat Copolovici cum a prins in randul clientilor lui, din cate stiu a testat tot felul de lucruri la Kopel’s.

    Răspunde
  • cristi, 4sq vine cu tot felul de probleme la noi. una din ele ar fi că checkinul la un restaurant il face nefrecventabil peste 3 luni. a doua ar fi ca mă pot trezi acolo cu fosta sau cu alte persoane pe care nu vreau să le văd.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu