Un viral.
Dar un viral adevărat, care are 4,6 milioane de viewuri într-o lună jumate.
Care USP-ul? Adidaşii noştri sunt impermeabili. Consecinţa extremă: sunt atât de impermeabili încât mergi pe apă cu ei. Şi de aici a contat execuţia, care e brilliant.
Şi iată şi Making Of-ul
Ce m-a mirat cel mai tare a fost că site-urile de advertising nu i-au acordat o aşa mare atenţie (deşi clipul a stârnit un buzz incredibil în toată lumea). Dacă făcea Nike aşa ceva vorbeau 2 săptămâni de asta. But still… oamenii şi-au îndeplinit obiectivul, totul e ok, nu mai contează altceva.
Ca un bilanţ, am găsit vreo 10 bloguri despre noul sport, peste 100 de clipuri pe Youtube (multe sunt preluări ale clipului original, dar sunt şi nebuni care au încercat asta acasă).
Lipsa de reacţii din piaţă se explică şi prin numărul mic de view-uri pe care îl are clipul Making of (doar vreo 30.000). În plus, unii oameni încă mai cred că e real :))
1 comentariu. Leave new
[…] O altă campanie bestială, un viral cu peste 8 milioane de viewuri, câteva zeci de bloguri despre liquid mountaineering apărute în urma campaniei şi un ad care a primit mult prea puţină atenţie din partea specialiştilor. Detalii aici. […]