Noua identitate vizuală a FRR

Nu sunt cel mai mare fan al rugby-ului, însă de câte ori am ocazia urmăresc meciurile naţionalei. Nu mă pasionează campionatul intern, nu mă oftic când îmi zice Chinezu că a luat Baia Mare campionatul în faţa Stelei.

Cu toate astea nu puteam să ratez prezentarea noii identităţi vizuale a Federaţiei Române de Rugby. Pentru că FRR este una dintre puţinele federaţii din România care investeşte timp şi bani în comunicare. Pe cât de important e aportul lui Chinezu în apropierea dintre bloggeri şi federaţie, pe atât de importantă e deschiderea de care dau dovadă oamenii de acolo.

Iniţiativă există în multe sporturi şi oameni dispuşi să contribuie la o comunicare cât mai bună sunt destui. Însă capitolul la care stăm prost e disponibilitatea oficialilor. În Federaţia Română de Tenis se mai mişcă lucrurile, mai greu ce-i drept, în FRF şi cam atât.

De-asta apreciez foarte mult ce face FRR şi de-asta am ţinut să fiu prezent azi la lansarea noii identităţi vizuale a naţionalei. La noi promisiuni şi idei sunt multe, cu punerea lor în aplicare e mai greu.

Pe lângă logo-ul de mai sus s-au schimbat şi echipamentele şi probabil se vor schimba toate articolele de merchandising.

Au făcut treabă bună cei de la Brandient, o muncă pro bono estimată la 20.000 de euro. Nu-i deloc rău, chiar dacă e tot frunza de stejar din logoul lor şi din cel al CEC Bank. Le plac lor stejarii (de data asta era musai, ce-i drept). E mişto. E o soluţie de design simplă şi drăguţă. Fostul logo nu era practic un logo, era o poză cu o frunză.

În concluzie felicitări federaţiei care vrea ca lucrurile să se mişte, felicitări Rekinoo (tare se mai zbătea azi cât s-a desfăşurat conferinţa de presă) şi mult succes în dubla cu Uruguay!

PS: Dacă schimbaţi şi faviconul aş fi cel mai fericit. Mă ofer să-l fac dacă n-are cine să se ocupe :D