in Caterinci, Web

Lorand pune o problemă destul de interesantă într-un articol de ieri. Care e profilul ideal al unui Social Media Manager?

În viziunea lui, un om potrivit acestui post ar trebui să aibă între 20 şi 40 de ani, să aibă background în PR, să fie un early adopter, să ştie şi cum să folosească un FTP, să ştie cât de cât HTML, PHP şi eventual Photoshop, să aibă mulţi followeri pe twitter, să se ştie cu lumea, să fie prezentabil, să fie conectat, să ştie cum e cu aplicaţiile.

Mult, nu? Cam câţi oameni ştiţi să facă toate astea? Sunt multe domnişoare care excelează la partea de PR, sunt şi early adopteritze, sunt şi conectate, au destule cunoştinţe printre influenceri, ştiu şi cum e cu Facebook, dar care nu se încadrează „pe partea tehnică”.

Dinspre partea tehnică sunt o grămadă de programatori care ştiu bine şi HTML şi PHP şi aplicaţii de Facebook, au şi ceva notorietate, ştiu şi cu Google Analytics, dar nu sunt aşa prezentabili. Genul ăla de băieţi care stau mai mult în spatele monitorului şi mai puţin în faţa camerelor de luat vederi. Ori nouă ne trebuie un star, cineva care să strălucească atunci când iese în lume. E un fel de mică vedetă şi Social Media Managerul.

Oameni care să ştie toate lucrurile de mai sus avem. Sunt destui cei care au ajuns la o anumită maturitate şi ar putea să aibă acest job fără probleme. Doar că majoritatea sunt trecuţi de prima tinereţe sau sunt A-list bloggers care nu se mai întorc la o poziţie de genul ăsta.

Şi atunci cred că profilul scris de Lorand (foarte corect, dar mult prea idealist din punctul meu de vedere) se potriveşte unui singur om. Cel care a bifat toate cerinţele de mai sus, ba chiar se descurcă bine şi în blogging. E unul cum puţini sunt în onlineul românesc. Cel despre care lumea va vorbi mai târziu spunându-i Social Media Managerul.

PS: Da, despre Auraş e vorba.

16 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu