V-am mai spus că Liverpool e din punctul meu de vedere un model de succes în tot ceea ce înseamnă marketing sportiv. N-am scris niciodată pe larg despre asta pentru că oricum am tendinţe de subiectivism în tot ce scriu. Oricum, băieţii care se ocupă de tot ce înseamnă marketing şi comunicare (şi sunt mulţi rău) la Liverpool Football Club sunt foarte deştepţi. Pe mine m-au convins să-mi cumpăr jumătate din garderoba disponibilă pe site, tot felul de subscriptionuri la conţinut video, mobile, extra, membership… tot ce se poate.

Băieţii ăştia fac bani încă de la landing page-ul dinamic cu ajutorul căruia te informează despre toate ofertele posibile. În ultimii 3-4 ani am învăţat când au reduceri, cum le fac şi de ce le fac, cum comunică, cum reuşesc să crească entuziasmul fanilor la fiecare început de sezon.

Ieri am primit un mail în care eram anunţat că serviciul de Webmail urmează să fie închis. Pentru că băieţii au dat drumul şi la serviciu de webmail acum câteva luni, în caz că îţi doreai să ai mail de tipul gigel@liverpoolfc.net. Un artificiu ca pentru fani. La momentul respectiv am zâmbit uşor ironic şi mi-am făcut cont ca să văd care e treaba. După cum se vede, serviciul n-a mers, dar e prima oară în 4 ani când băieţii ăia de la marketing greşesc ceva. Sau ceva atât de mare şi într-un timp atât de scurt.

A fost reconfortant să văd că sunt şi ei oameni, au şi ei un Bobby Durbac (care are grijă să nu f**ă nimeni brandul) care mai şi greşeşte. În rest, toate bune. Liverpool e cea mai iubită echipă din Anglia, e trend setter pe Facebook şi Twitter, are toate aplicaţiile posibile, Shopul merge, Membershipul la fel, mai rămâne să joace ceva şi echipa.

PS: Poza arată mailul rulat în LFC Browser. Da, au şi browser.