Poate se întâmplă de mai mult timp, însă eu acum am observat că cei de la Coca-Cola trimit updateuri targetate pe zone geografice. Pentru România în română şi probabil pentru fiecare ţară în parte în limba care se vorbeşte acolo. Nu e nimic spectaculos, ştiam că se poate, ba chiar am folosit-o de câteva ori pentru un client, dar nu era o politică obişnuită. Şi n-am prea întâlnit asta în general. De obicei ştiţi cum e: există câte o pagină locală administrată de câte o agenţie după cum se poate. Coca-Cola are o altă abordare. Sunt curios cine se ocupă de pagina respectivă. Cred că e o provocare interesantă pentru agenţia respectivă, mai ales la nivel de documentare.

Altă chestie absolut firească vine de la trupa Vama, care a lansat noul clip printr-un concert în Silver Church. Concomitent, videoclipul a fost postat şi pe pagina de Facebook a trupei. Mai mult, cei care sunt fani pot să şi downloadeze piesa gratuit. Absolut normal însă foarte rar practicat de trupele româneşti. Congrats Carina&co.

PS: Da, piesa aduce a Coldplay. Rău. Dar nu asta-i ideea.