
Săptămâna asta a avut loc în premieră Black Friday, o iniţiativă menită să încurajeze consumul. Marius Pahomi o numeşte chiar iniţiativa anului în .ro. Cert e că Emag a vândut de 8 milioane de euro într-o zi.
Media Pro a lansat campania DeCeIubescRomania, o iniţiativă care se leagă foarte bine cu ziua naţională, care bate la uşă. Detalii.
Tot în cursul săptămânii se lansa şi Tehnodiva.com, un proiect gândit de Alexandra Sănduleasa.
La începutul săptămânii a avut loc Netcamp 2011. O serie de prezentări interesante şi un câştigător al Net Start-Up: What Font Is (un proiect care îţi identifică aproape orice font). Detalii.
Săptămâna Financiară şi revista Felicia trec exclusiv pe online. Se zvoneşte că urmează Jurnalul Naţional.
La mijlocul săptămânii se lansa Booktopia.ro, o nouă reţea socială dedicată cărţilor.
Alte ştiri pe scurt: Wall-street.ro a fost relansat, Nokia a lansat Swipe Magazine, The Practice a împlinit 5 ani de existenţă, The Public Advisors au divizie specializată pe Health and Beauty PR, se pregăteşte WP 3.3 şi a apărut primul hashtag pe un teren de fotbal american.
4 comentarii. Leave new
dom’le , acum serios : de ce scrii asemenea lucruri ? pe cine intereseaza ?
pe mine 🙂
Pe noi. pasionatii de advertising si media 😉
WHATFONTIS e super tare. E mai bun ca WhatTheFont de la myfonts.com!
Asa da proiecte, nu tot felul de initiative de doi lei pe wordpress.