Săptămâna trecută am fost cu papa bear la shopping, ca băieţii. Trebuia să-şi cumpere diverse chestii şi am ajuns în AFI, epicentrul Crăciunului comercial. Îmbulzează, copii urlători, gură-cască şi reduceri. Nu mi-a venit să cred, aveam impresia că m-am trezit în ianuarie. Păi acum vine Moş Crăciun sau vine Moş Reducere, vorba blondei?

Oare chiar e criză? Parcă ieşiserăm, parcă România era ferită de orice probleme. Trebuie să se fi întâmplat ceva cu adevărat semnificativ dacă tu, comerciant român, decizi să faci reduceri de preţ fix când ne e lumea mai dragă, când vin bonusurile de sărbători şi am da oricât pentru produsele pe care le vrem. Doar n-o să rămânem singuri şi trişti de Crăciun şi Revelion!

Cum? 300 de lei o pereche de chiloţi roşii? Să-i luăm, că e nevoie de ei! Nu contează că vin reducerile în ianuarie şi vor fi la jumătate de preţ!

Din păcate reduceri nu erau decât la brandurile astea mai pentru tot poporul (H&M, C&A etc.), n-ai să vezi reduceri la Levi’s sau Calvin Klein. Ei le păstrează pentru ianuarie şi februarie, când vine pe bune Moş Reducere ăla de care zicea Miruna.

Iar eu, datorită unor clienţi simpatici, care s-au gândit că e şi 2012 un an bun pentru achitat facturi, ştiu sigur că o să am cu ce să-mi fac cumpărăturile în ianuarie.