in Advertising/PR

Dacă sunteţi vreun pic pasionaţi de advertising, probabil că aţi auzit zilele astea despre un nou serial al celor de la AMC – The Pitch. Din câte îmi dau seama, e un fel de „The Apprentice” axat doar pe publicitate. Cu taskuri şi două echipe care se bat să câştige clientul. Deşi pare super interesant, cel mai probabil n-o să prindă. Mad Men are un asemenea succes pentru că nu e vorba doar de perioada de aur a publicităţii, ci şi de un life-style foarte apreciat – cel al anilor ’60.

Trust me, un serial absolut bestial despre viaţa într-o agenţie de advertising din zilele noastre a avut un rating atât de slab încât a fost oprit după primul sezon. La momentul respectiv se spunea că doar angajaţii din advertising privesc respectivul show (deşi personal îl consider absolut bestial).

În schimb, dacă vreţi să vă uitaţi la ceva cu adevărat simpatic, vă recomand The Gruen Transfer, un show din Australia care a ajuns la sezonul 4.

Cât despre The Pitch, îl veţi putea urmări din 30 aprilie. Maxim vreo 2 sezoane, din punctul meu de vedere.

2 comentarii. Leave new

  • Emisiunea e realizata foarte bine si pe mine m-a prins destul de repede. E un Mad Men cu mai mult advertising si mai putine intrigi secundare. Vad ca are ratinguri mai mici decat TVR-ul… dar AMC-ul inca il sustine…

    Răspunde
  • Foarte misto primul sezon! M-am uitat si eu acum, noroc ca mi-ai adus aminte de el.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu