Din motive obiective am amânat publicarea tradiţionalului (deja) post legat de Cannes Predictions. Premiile s-au dat deja, dar încă n-am apucat să mă uit care sunt câştigătorii, deci încă le putem zice predicţii 😛

Iată favoritele mele, într-o ordine aleatorie:

1. Carlsberg – Bikers – deja îl ştie toată lumea, 11 milioane de viewuri

2. Sony Playstation – Michael – iar au reuşit cei de la Sony să impresioneze (tot 11 milioane are şi ăsta)

3. Canal+ – Bear – s-a râs cu poftă, a ajuns şi la ApropoTv

4. LG – The Thief – o execuţie pe consecinţă extremă. Clasic.

5. Nike – My time is now – altă super producţie, tot în genul reclamelor precedente

6. Carling – Be the coach – acum vreo 2 ani erau campaniile din America de Sud, acum au învăţat şi africanii

7. Intel – The Musem of me – un premiu şi pentru Intel, că a folosit toată planeta aplicaţia

8. Little Monster – Take This Lollipop – înfricoşătoare dar de efect

9. Canal Digital – The man who lived in a film – simpăticuţă

10. Google Chrome – Dear Sophie – de reţinut şi pus în aplicare pentru părinţi

11. Benetton – Unhate – viral, o ştie toată lumea, în general comunicarea Benetton e greu să nu ia premii

12. American Express – Small Business Day – din categoria lucrurilor care ar trebui copiate

13. John Lewis – The Long Await – nu mă mai emoţionează prea multe reclame, asta e o excepţie

14. BGH Air Conditioners – Dads with briefs – foarte adevărat :))

15. Mercedes – Invisible – deşi nu e extraordinară, e de festival

Bonus: Austria Solar – Sun Paper

Pentru cei care au ceva mai mult timp liber: 2010, 2011.

Câteva cifre de la Cannes Lions aici.

Dacă e să comparăm cu anii precedenţi, unele branduri au venit cu ceva bun, altele au dispărut din topuri. La unele a fost vorba de campanii one-time-only (Johnny Walker), la altele s-a construit o platformă care nu mai are execuţii atât de spectaculoase (T-mobile). Totuşi, câteva branduri sunt constant în top: Nike, Sony, Google, Heineken.

Şi încă ceva:

 

4 comentarii. Leave new

  • Sun Paper a luat Grand Prix, The Invisible Drive a luat Grand prix, The Bear a luat Grand Prix la Film Craft, Unhate a luat Grand Prix, Museum of me a luat cateva Gold-uri si Silver-uri, American Express a luat 2 Grand Prix-uri, Bikers a luat vreo 2 Gold-uri (parca), Dear Sophie un Gold sau Silver.

    My time is now nu a fost inscrisa anul acesta. Probabil o sa castige ceva la anul.

    Răspunde
  • Perfect timing pentru Nike, cu Ronaldo ramas pe dinafara la penalty-uri in meciul cu Spania!!! :))

    Răspunde
  • @Laurentiu Buica am stat jumatate de ora sa-mi dau seama de ce e pe Nike – Write The Future si pe 2010, si pe 2011. Deja e un pattern pentru ei sa nu inscrie.

    @Robert da, stiau ei ceva :))

    Răspunde
  • Da, cam deja e un pattern. Dar au castigat doua Grand Prix-uri la Cyber cu Nike+ FuelBand si la Titanium&Integrated cu aceeasi campanie. Deci, cu mana goala n-au plecat.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu