În general e bine să ne exprimăm părerile, indiferent că e vorba de politică sau de fotbal. Totuşi, trebuie să facem asta în nume personal, nu în numele unor grupuri de oameni (cât timp nu vorbim de partide). Nu e normal să ne folosim de vocea unor organizaţii pentru a opina în nume propriu. E greu de crezut că în grupuri extinse de oameni există păreri politice unanime.

Şi-atunci corect e să renunţăm la glasul comun şi să ne folosim de vocea proprie.

În plus, e total anormal ca instituţii de cultură să exprime păreri politice. Rolul lor în societate nu este acesta.

Să te foloseşti de vocea grupului şi de influenţa unor instituţii de cultură pentru a exprima păreri personale este cu atât mai greşit.

Teatrul Masca este printre puţinele instituţii ale statului care au înţeles cum se comunică în social media. De cele mai multe ori foloseşte corect instrumentele de comunicare, fiind cel mai activ teatru din Bucureşti (poate şi din România). Din multe puncte de vedere e de lăudat, însă ieri a înregistrat un derapaj grav pe care n-am putut să-l trec cu vederea. A fost o situaţie tratată prost.

Asta mi-a adus aminte de o altă eroare, mai puţin gravă, făcută de cei de la Dolce Sport. Încă nu se terminase meciul dintre Real şi Barcelona, sezonul trecut, şi SM Managerul anunţa domninaţia Realului, poate din prea mult entuziasm. Doar că jurnalismul ţin minte că ar trebui să fie echidistant, iar DolceSport nu e postul „de casă” al Realului din câte ştiu.

1 comentariu. Leave new

  • Asta se intampla destul de des atunci cand de contul social media se ocupa un simplu angajat care sta prea mult la calculator. Are rost sa vorbim despre stratagie, plan de continut, si altele asemenea?
    Faptul ca el (reprezentantul teatrului) a spus ca ei au votat doar 50%+1 arata ca nu este totul sub obladuire.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu