conversion_pixel

La începutul anului Facebook a anunţat un nou sistem de măsurare a conversiilor – Conversion Tracking.

Pe scurt, introduci un “conversion pixel” pe siteul tău în pagina pe care vrei să faci monitorizare şi îţi apar nişte rezultate în Ads Manager. La asta se adaugă şi un “oCPM” – optimized cost per mille, care se spune că livrează aduri “based on who is most likely to convert“.

Aşa cum bănuiam de la început, e varianta celor de la Facebook pentru sistemul de Remarketing de la Google. Zilele trecute am intrat pe siteul Blendtec ca să văd cam de unde pornesc preţurile la producător. Azi Facebook mi-a servit adul de mai sus. După ce am dat click aveam următorul link:

“?utm_source=Adroll&utm_medium=retargeting&utm_campaign=Blendtech+FBX”

Deci tot un remarketing numai că altfel.

Update: era, de fapt, un 3rd party site – Adroll. Deci încă nu avem un exemplu prin conversion tracking.