Cu siguranţă România are nevoie de domenii în care afacerile să meargă bine. Un bun indicator al modului în care evoluează lucrurile e comunicarea. Preocuparea românilor pentru turism e tot mai vizibilă în ultimii ani. Asta s-a reflectat şi în lupta pentru vizibilitate pe care o duc principalii jucători din domeniu. De la agenţii de turism, hoteluri până la restaurante şi transportatori, toată lumea a comunicat din ce în ce mai mult.
Pasul următor, absolut firesc, a constat în apariţia evenimentelor dedicate acestei nişe, ba chiar şi agenţiilor de comunicare specializate. Teoretic, rezultatul acestor evoluţii ar trebui să fie vizibil în abordarea pe care o vor avea de-acum încolo părţile implicate în proces. Pe măsură ce interesul publicului larg va creşte şi companiile implicate vor comunica mai bine, această ramură a economiei va creşte.
Nu ne mai rămâne decât să aplicăm reţeta asta în 5-6 alte domenii şi o să fie excelent.