Lista câştigătorilor PR Award 2013 o găsiţi aici, n-am de ce să comentez prea mult premiile. De ce-a câştigat ăla şi n-a câştigat celălalt, ce-a avut special campania aia de-a luat premiu, astea sunt probleme care nu mă pasionează. Ce-i drept, mă surprind unii câştigători, dar n-am citit studiile de caz ca să am o imagine de ansamblu.
Ce vreau să subliniez e că Rogalski Damaschin a câştigat titlul de Agenţia anului în anul de graţie 2013 fără să aibă vreo campanie notabilă în social media. Casa 3 Play a fost o chestie mişto care s-a desfăşurat online pentru că avea treabă cu clientul, adică Romtelecom. Dar au fost implicate două vedete: Cabral şi Petreanu. Că aceste vedete au şi blog e un amănunt foarte puţin important.
Deci conform juriului de la PR Award social media nu-i aşa importantă. C-o fi greşit juriul sau nu, deja e altă poveste.
În rest, felicitări Rogalski Damaschin, le prinde bine premiul ăsta după toată povestea cu rebrandingul.