De Crăciun m-am gândit că merit un cadou frumos, aşa că mi-am luat volumul de interviuri publicat recent de jurnalistul Petre Barbu.
Excelent demers, chiar dacă sunt foarte puţine exemplare (doar 1000). Un cunoscut se plângea că tinerii nu sunt interesaţi de astfel de poveşti şi că în mod normal cartea asta ar trebui să rupă în rândul studenţilor. Sunt convins că nu va fi aşa, există foarte puţini tineri pasionaţi. Şi nu doar de publicitate, e o problemă extinsă.
Am devorat cartea, sunt o mulţime de informaţii pe care nu le ştiam, o grămadă de piese noi într-un puzzle legat de începuturile advertisingului românesc. Ştiam unele lucruri din auzite, iar acum mi s-au confirmat.
Au la Cărtureşti câteva exemplare, e vreo 40 de lei. Şi se mai comandă de aici. Pentru cei care nu vor reuşi să o găsească, vă fac eu un rezumat: aproape toată lumea a avut pe cineva, undeva, cumva. N-ai pe cineva, nu faci publicitate în România anilor ’90. Ba pe la FRF, ba pe la TVR, ba pe la nişte străini cu bani. Combinaţii la greu, tot felul de artificii, cum se făceau afacerile pe vremea aia.
Mi se pare că o parte din cei 13 intervievaţi au avut nişte poliţe de plătit, mai ales că se cunoşteau între ei cam toţi încă de pe atunci.
7 comentarii. Leave new
In format eBook nu va fi?
@RazvanC: nu stiu, nu cred. Cel mai sigur e sa iei cartea in format fizic
In ultima instanta o voi lua in format fizic, doar ca mie mult mai usor in format electronic, o bag pe Kindle si stiu sigur ca o am la mine non-stop.
Sa stii ca se citeste foarte usor.
Nu e problema ca sa citeste usor sau greu, ideea e ca imi este mult mai usor din punct de vedere al portabilitatii.
Pai asta zic, n-o sa ai de ce s-o cari prea mult dupa tine 🙂 in 2 zile ai citit-o si gata. Sau vrei s-o ai mereu la purtator?
Merg destul de mult prin oras, iar intre destinatii deobicei imi umplu timpul citind si de asta prefer sa o am mereu la purtator.
Plus ca mai e si o ambitie de a mea sa imi fac o biblioteca personala digitala.