hol_litere În seara asta am avut plăcerea să mă întorc în Facultatea de Litere. La invitaţia domnului profesor Vasile Hodorogea am vorbit despre bloguri în cadrul atelierului de Publicitate online şi blog marketing de la Masterul Comunicare şi Expertiză în Publicitate.

N-aveam aşteptări prea mari, pe de-o parte pentru că miercurea la ora şase numai la facultate n-au studenţii chef să fie, pe de altă parte pentru că informaţiile pe tema asta sunt disponibile peste tot, e suficient să te conectezi puţin la blogosfera românească.

Dar, spre surprinderea mea, am găsit o mână de tineri interesaţi de subiect, pe care am încercat să-i trec printr-o scurtă istorie a blogurilor din România. Ce erau, cum au pornit, la ce s-a ajuns, cine face bani şi de ce etc. Din fericire s-a ajuns la discuţii despre content marketing şi SEO, ceea ce m-a bucurat. Am găsit nişte viitori absolvenţi de master aşa cum trebuie, care ştiu cu ce se mănâncă lucrurile.

Sunt convins că am uitat să spun chestii, dar am încercat să punctez cât mai multe lucruri importante. Evident, s-ar putea vorbi o grămadă pe tema asta, avem o istorie de vreo 10 ani deja. Îmi pare rău că n-am recomandat postul lui Mugur, o fac acum.

Ştiind că sunt probleme cu proiectoarele prin sălile de la Litere, am renunţat să mai fac o prezentare, dar mi-a părut rău pe urmă. Noroc că a rămas amintire această schemă făcută de domnul profesor Hodorogea.

schema_bloguri