Oamenilor nu le plac advertorialele. Asta e clar. Pe de-o parte pentru că unele sunt scrise prost, brandurile sunt ca nuca în perete, sau bloggerul nu-şi dă interesul; pe de altă parte pentru că cititorului român i se cuvine. I se cuvine să citească bloguri gratis, ba chiar să citească un articol bun mereu. Nu scrii articol bun, mai bine nu mai scrii. În plus, românului nu-i plac oamenii care fac bani. Din principiu. Dacă are ăla mai mulţi? Aşa că strâmbă din nas când muzicienii „devin comerciali”, înjură fotbaliştii de la naţională care ajung în Vest pe salarii babane şi critică bloggerii cu advertoriale.
De cealaltă parte a baricadei, agenţia & clientul sunt total rupţi de realitate, văd numai chestii complexe, KPIs şi alţi termeni complicaţi care nu interesează pe nimeni mai încolo de raportările periodice. Ca să înţelegeţi exact care este diferenţa dintre modul în care vede clientul un advertorial şi cum vede cititorul, am făcut o mică reprezentare grafică 🙂
PS: În caz că n-aţi observat, postarea e în categoria Caterinci. Că prea am fost serioşi zilele astea.
PPS: Dacă nu vi se încarcă imaginea, e de la AdBlocker.














9 comentarii. Leave new
încetează cu căcatul de „pe față”. tu și nwradu, parcă sunteți doi cocalari din fața blogului, „minciună pe față”, „reclamă pe față”.
Pai nu era asa: 2 pe fata, 2 pe dos? :p
Gata, am înlocuit acea exprimare de cartier. Ca să fim academici şi când glumim.
acum e mai pe față!
Lasand catetinca la o parte, eu apreciez un advertorial atunci cand cred ca bloggerul chiar foloseste produsul respectiv.
Zoso e ipocrit pă față! 🙂
Dacă era ipocrit nu trebuia să fie pe la spate?
🙂
S-ar ajunge la 2 pe fata, 1 pe la spate 🙂
fain articolul