Să mai dăm şi exemple pozitive, că de alea negative cred că ne-am săturat.
Povestea e aşa: ieri toată lumea dădea share la o chestie legată de vizita lui Iohannis. „Vai, ce tâmpiţi”, „Click aici să vezi o gafă legată de preşedintele Iohannis” bla bla. Click bait.
N-am avut timp să dau click, aşa că am reţinut doar că-i ceva în neregulă legat de o vizită. Nu ştiam unde, nu ştiam care e povestea, ştiam doar că e cu Iohannis şi că e nasol.
Seara, mi-a apărut în newsfeed postarea pe care o puteţi vedea în dreapta. Un scurt rezumat care îndeplinea nişte reguli, răspundea la nişte întrebări simple: ce s-a întâmplat, unde, cu cine. E drept că n-am dat click, informaţia era suficientă, dar asta m-a făcut să apreciez ce se întâmplă cu Adevărul în social media. Că puteau şi ei să facă click-bait foarte bine, toată lumea face.
De-aia am strâmbat din nas când i-a luat lumea apărarea lui Lucian Mândruţă, noul consultant pe social media de la Ringier. Mi se pare super amuzant că în ştirea de pe Pagina de Media s-a dat chestia asta drept exemplu al contribuţiei lui Mândruţă.
2 comentarii. Leave new
daca tu zici ca alea 3 randuri sunt indeajuns pentru a intelege ce s-a petrecut, precum si implicatiile problemei, atunci e ok.
in curand o sa fie si mai usor: Paris. Ambasada. Gafa.
nu era nici o problema daca lucrurile stateau asa doar aici, pe Facebook, dar problema e generalizata. de-aia la terminarea unui master toti ies directori, pentru ca toti stiu sa-i organizeze pe altii sa faca chestii, iar ei habar n-au sa faca nimic.
Nu crezi că ar fi fost absurd să se pună în descriere jumătate din articol? Nu ai nevoie de mai multe informații pentru a decide dacă vrei să dai click pe articol să-l citești pe tot, sau nu.
_______
ON: din păcate Adevărul a rămas cam singurul decent, Mediafax se prăbușește încet.