Rugile tuturor Social Media Managerilor din lumea întreagă au fost ascultate! Moş Zuckerberg vine anul acesta cu un sistem de mesagerie nou-nouţ, care răspunde nevoilor oamenilor care gestionează relaţia cu fanii.

Eu am putut testa sistemul încă de la mijlocul lunii noiembrie, însă acum văd că au făcut push pe mai multe pagini. Mai jos este pagina Ideo Ideis, cu câteva solicitări. După cum vedeţi, mesajele se pot accesa la fel de uşor, dar acum există posibilitatea să le dai Flagged (un fel de Starred din Gmail). Pe coloana din dreapta sunt informaţii despre cel care ţi-a scris, aşa că nu mai e nevoie să intri pe profilul lui şi să faci cercetare extinsă. Apoi poţi pune un keyword la fiecare conversaţie şi nişte notiţe. Asta e foarte folositor pentru paginile cu foarte mulţi fani.

De exemplu, pe pagina Ikea poţi pune un keyword de tipul “Markus” pentru o solicitare legată de acel scaun (btw, îl recomand, e cel mai bun scaun de birou de pe piaţă). Apoi îl găseşti la un simplu search, chiar dacă omul a vrut doar o recomandare de scaun şi n-a folosit termenul.

Partea de notes e folositoare pentru paginile administrate de mai multe persoane. Dacă există 2 manageri pe pagină, ei îşi pot lăsa indicaţii chiar pe respectivul subiect, fără să mai trimită un mail special pentru asta (ex: “i-am răspuns eu prin email, nu mai e nevoie să-i scrii”).

Dacă nu v-a venit încă update-ul, nu disperaţi, sigur vine pentru toată lumea.

PS: Da, mai sunt câteva funcţii bune acolo, cea de “Away”, cea cu răspunsurile predefinite, dar astea nu sunt aşa noi.

messenger_pages