Eram prin Viena şi mă săturasem să merg pe jos. Google Maps zicea că un drum de 45 de minute pe jos s-ar fi parcurs în vreo oră şi jumătate cu mijloacele de transport în comun. Aşa că am făcut comandă de UBER. Am intrat în aplicaţie şi am făcut comandă, a venit un tip în câteva minute. Cumva, n-am reuşit vreme de câteva minute să găsesc strada pe care oprise. Am ajuns la maşină fix când omul anulase cursa. Până la urmă am făcut comandă iar, el a acceptat cursa (deja urcasem în maşină) şi m-a dus unde aveam nevoie. La final am văzut o taxă de 8 euro pentru acel „cancelled ride”.

Când am revenit la Bucureşti am dat un rating bun şoferului (care până la urmă a fost foarte amabil), iar cineva de la suport mi-a dat mail să mă întrebe dacă a fost totul ok. I-am explicat situaţia şi în vreo 2 minute aveam banii de pe cursa anulată înapoi în cont. Eh, i-am povestit unui prieten păţania, care m-a întrebat de ce n-am luat pur şi simplu un taxi, iar răspunsul meu a venit extrem de natural: pentru că voiam să fiu sigur că beneficiez de un customer service bun.

Ăsta a devenit şi motivul pentru care comand de la Emag de multe ori: ştiu că cineva o să găsească o soluţie pentru problema mea. Sau la IKEA, unde mereu mi s-a răspuns rapid şi la obiect de câte ori am avut o nelămurire (în magazin sau online). Şi cred că ăsta va fi unicul element de diferenţiere pentru branduri în viitor. Cei care ofertă un support bun se vor umple de bani, iar restul se vor bate pentru ce mai rămâne din piaţă.

PS: În Viena UBER făcea şi livrări de brazi 😀 Nu ştiu dacă era o ofertă similară cu cea din UK, că scria în germană şi n-am înţeles nimic din mesajul apărut, dar era opţiunea asta la curse disponibile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu