De câteva săptămâni urmăresc vlogurile lui Mariciu şi Ariel mai ceva ca pe sezonul 4 din Lost (îl mai ţineţi minte? mmm… Evangeline Lilly!).

Recunosc că m-au prins bine de tot, aşa de tare încât mă uit la ceas după ora prânzului în aşteptarea unui episod nou.

Problema e că oamenii ăştia nu cred că vor putea s-o ducă în ritmul actual la nesfârşit. Pentru a putea scoate 5-7 minute de film trebuie să se filmeze o zi întreagă, apoi să ia brutul, să-l urmărească parţial, să extragă bucăţile interesante, să monteze, să randeze, să urce pe Youtube şi Facebook. Totul rapid, înainte să vină ziua nouă, că mai sunt alte chestii de filmat.

Dacă rup ritmul pierd din public, dacă îl păstrează renunţă la o grămadă de alte chestii. Bani n-au cum să facă în punctul ăsta, deci e muncă patriotică. Şi fix în punctul ăsta ne-am împotmolit şi cu Carbusters, unde doar domnul Baciu făcea munca grea. Eu am fost la workshop de video, am învăţat cum se face, dar pur şi simplu mi se pare că durează extrem de mult. Iar să faci chestia asta zilnic e cri-mi-nal.

În altă ordine de idei, e posibil să trag un episod pilot cu Sunday’s Media Recap pe video, momentan sunt la faza de scris scenariu: Cum vă sună?