Prin toamnă am fost la o întâlnire cu jurnalişti şi bloggeri organizată de eMag. Foarte frumos şi relaxat totul, s-au discutat o serie de variante de îmbunătăţire a siteului.

Zilele trecute a fost o nouă astfel de întâlnire la care n-am ajuns din păcate. Dar citind concluziile pe la bloggerii prezenţi, m-am bucurat să aflu că una dintre chestiile care mă dureau pe mine cel mai tare şi-a găsit o rezolvare.

Mai exact, am întrebat atunci dacă nu s-ar putea găsi o variantă prin care să-mi setez pe profil afişarea rezultatelor doar de la eMag, eliminând astfel ce mai e prin Marketplace. În general nu prea vreau să cumpăr decât de la eMag, chiar dacă ştiu că firmele din Marketplace sunt verificate la sânge şi li se taie accesul după probleme repetate cu comenzile.

În orice caz, un feature asemănător s-a implementat deja, după cum am aflat de la Revo: poţi să cauţi direct după un anumit vânzător din Marketplace, fie că e eMag sau altul. Găsiţi aici detalii despre căutarea avansată.

Şi nu e singura chestie la care s-a luat în calcul pe bune părerea consumatorilor. Cred că o filosofie ca asta valorează mai mult decât 10 campanii de imagine.