in IT

Ce pregăteşte eMAG pentru Black Friday 2017

eMAG a organizat luni o conferinţă de presă specială pentru Black Friday, în care au mai dezvăluit nişte detalii legate de această sărbătoare a shoppingului în care toţi cumpără ca disperaţii şi mulţi comentează pe la colţuri că nu le-a plăcut reducerea, nu le-a venit comanda repede etc. Am închis acum câţiva ani discuţia despre cât de reale sunt reducerile acestea, n-are sens să mai insistaţi.

Cifre importante

  • 29 noiembrie este data la care se preconizează că se va încheia livrarea pentru toate produsele cumpărate de BF
  • Targetul este să livreze cam 67% dintre comenzi în primele 5 zile
  • 2 milioane de produse la ofertă anul acesta
  • 40 de milioane de euro în reduceri
  • Vor livra în 15 showroomuri  (cu programare) şi 500 de oficii poştale
  • 2000 de clienţi care vor aplica de Black Friday la cardul eMAG vor primi 500 de lei bonus la orice achiziţie de peste 1000 de lei.
  • Se aşteaptă comenzi de 350 de milioane de lei (de urmărit, până acum cifrele au fost peste aşteptările lor cu mult).
  • 60 de rate fără dobândă la cardul eMAG în parteneriat cu Raiffeisen, multe alte oferte pe 12-24-36 de luni fără dobândă la cardurile altor bănci
  • 50% dintre comenzi vor fi livrate prin Fan Courier

Noutăţile din acest an

  • Voucher Tarom în valoare de 100 de euro, la preţ de 50 de euro
  • Bilete la Formula 1
  • Motociclete, ATV-uri
  • Bilete la Electric Castle şi alte concerte (Kate Perry)
  • Bijuterii de lux
  • Abonamente la Digi
  • Pachete turistice
  • Servicii medicale (+ stomatologice)
  • Antichităţi

Alte chestii interesante:

  • 2000 de lei e valoarea medie a comenzilor cu cardul. 500 de lei valoarea medie a comenzilor cu totul (card+ramburs). 30% plata cu cardul, pentru jumătate din acest procent se folosesc carduri de cumpărături fără dobândă, deci cam 15% din totalul comenzilor.
  • 3% e rata de retur de Black Friday, mare parte din fashion.
  • În primul an de Black Friday (2011), au pierdut cam 1 milion de euro din cauza unor greşeli de tipul „vândut două frigidere în acelaşi timp pe stoc de unul singur”
  • 700 de programatori are eMAG în acest moment.
  • 44% dintre români vor să cumpere de Black Friday.
  • Dacă în 2012 se cumpărau în medie 2 produse/client, acum se aşteaptă la 3.4 produse/client.
  • 10 milioane de euro a investit eMAG în noua linie de sortare + depozitele de lângă Bucureşti, eu am fost să le vizitez săptămâna trecută şi o să revin în zilele următoare cu un articol detaliat pe tema asta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu