New Balance e un brand care îmi place mult de tot, dar care e absolut catastrofal pe online. Când au apărut prima oară în România, aveam senzaţia că siteul oficial e de fakeuri, atât de rău arăta. Mă rog, nu că acum ar arăta mult mai bine, dar hai să zicem că e simplu, alb-negru, merge pe linia siteului internaţional, cu menţiunea că ăsta românesc e varianta după o lună în Vaslui.

Problema e că tot văd de câteva zile aduri atât pe Facebook, cât şi pe Instagram, cu “uite reducerile, prinde-le, profită acum!”

Şi faci prostia să dai click, ajungi pe site, îţi selectezi perechea care ţi se pare cât de cât interesantă şi….

Nimic. Ai o poză cu nişte adidaşi încălţări sport de peste 300 de lei. O singură poză. În 2018. Atât s-a putut pune. Ba mai mult, ai şi un ribbon cu 100% original, cum au toate siteurile alea fake care încearcă să te convingă că acolo e marfa bună.

Ia să vedem la Answear, cam câte poze au cu aceleaşi produse? 7 poze din toate unghiurile. Şapte.

Să ne uităm cum e şi în SUA?

 

Ăsta este ecommerce în bătaie de joc. Oare care sunt aşteptările? Să vină lumea în magazin şi să cumpere de acolo? Nu, evident că n-o să mă urc în maşină dacă am ajuns pe site. O să înjur incompetenţii care au luat decizia să se pună o singură poză (aici n-aş da vina pe agenţia de digital care a făcut siteul) şi o să intru pe Fashion Days, pe Answear şi pe alte siteuri care au produse New Balance. Şi o să cumpăr de acolo, eventual la preţuri mai mici.