in Ecommerce

Am fost şi la evenimentul Fashion Days dinainte de Black Friday şi am notat câteva idei interesante. Anul acesta evenimentul începe joi, 15 noiembrie (adică azi), în jurul orei 19:00 şi va dura până vineri după miezul nopţii. Practic, vreo 30 de ore de reduceri.

Ce am remarcat e că integrarea cu eMAG e mai vizibilă decât în urmă cu un an. Pornind de la curierii cu care lucrează, până la modul în care prezintă informaţiile, ce tip de informaţii dau către presă etc.

În momentul ăsta Fashion Days este pe locul 5 în privinţa notorietăţii de Black Friday. Oamenii asociază această campanie de reduceri cu eMAG, Altex, Flanco, Media Galaxy, apoi cu Fashion Days. Probabil că în următorii ani eMAG şi Fashion Days vor rămâne principalii promotori ai acestei zile cu multe discounturi.

La fel ca în cazul eMAG, scopul lor este să atragă clienţi noi. Dacă eMAG a adus anul trecut 55.000 de clienţi noi cu ocazia BF, cei de la Fashion Days se aşteaptă să aibă în jur de 17.000 de clienţi noi în acest an.

Vor fi în principal reduceri la produse scumpe pentru că ăsta e trendul. Lumea pune la favorite produse de bani mulţi sperând să le ia la discounturi bune. Toate produsele sunt deja pe site, deci dacă vreţi să prindeţi măsurile care vă interesează, ar trebui să faceţi de acum browsing, apoi să intraţi direct în aplicaţie la secţiunea de favorite şi să cumpăraţi. 

Faţă de 2017 (când au avut vreo 50.000 de modele), acum vor avea 64.000 de modele la reducere.

O chestie nouă este returul prin poştă şi returul în showroomurile eMAG. Avantajul pentru returul la eMAG este că produsul e verificat pe loc şi primeşti banii direct. Se aşteaptă să vândă de 35 de milioane de lei, adică fix cât într-o lună întreagă (şi cu vreo 9 milioane de lei mai mult decât anul trecut).

Alte lucruri interesante:

  • se aşteaptă la 50.000 de vizitatori simultani, atât au avut anul trecut, acum sunt pregătiţi cu serverele pentru vreo 300.000 de simultani
  • cu toate astea, nu pornesc şi siteul şi aplicaţia în acelaşi timp ca să nu-şi streseze aşa tare echipa de programare
  • livrarea va începe chiar joi noaptea, primele tiruri pleacă chiar atunci, unele colete vor ajunge vineri la clienţi
  • apropo de asta, cică majoritatea oamenilor aleg să le fie livrate coletele la birou
  • Fashion Days nu este un brand mobile-first, ci un brand app-first
  • 325.000 de instalări ale aplicaţiei anul ăsta
  • doar 25% dintre comenzi sunt de pe desktop, restul mobil (10% web mobile), aplicaţia e la 65%
  • 25% dintre comenzi se plătesc cu cardul

Cea mai mare reducere va fi de 90%, însă multe din ele vor fi la 50%. Ceea ce e o reducere excelentă. Eu mereu mi-am luat lucruri interesante de Black Friday pe zona asta de fashion. Important e să fiţi pregătiţi, să ştiţi exact ce vreţi şi să aveţi şi puţin noroc să prindeţi stocurile 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu