Excelentă campania asta de la Publicis Italy făcută pentru Diesel! Unde mai pui că sunt şi câţiva români implicaţi, în frunte cu Mihnea Gheorghiu şi Sandra Bold. Merită să o postez pe blog, ca să ne amintim de ea peste câţiva ani şi să plângem că “nu se mai fac reclame ca pe timpuri”.

Clipurile sunt cu adevărat bestiale, iar dintre vizualuri, cred că cel mai reuşit e ăsta pe care l-am postat. Alte vizualuri găsiţi aici.

Zicea Mihnea Gheorghiu că spoturile astea care au ieşit sunt cu “cei 0,2% influenceri care au acceptat propunerea lor”. Îmi imaginez cu ce dezgust au primit propunerea “somităţile” din domeniu. “Cum, să apar eu într-un clip care face mişto de influenceri?”.

Insightul este unul beton, toată lumea vrea să fie influencer în ziua de azi, de parcă am fi în episodul ăla din Black Mirror în care toată lumea pedala sperând să devină vedetă în acea lume sinistră (Fifteen Million Merits se cheamă).

Cred că cel mai mult îmi place ăsta cu influencers can’t travel light, apoi cel cu mâncarea (am păţit :D).

Cică mai urmează execuţii, în special pe Instagram.