S-a apucat Primăria Capitalei să ridice iar maşinile de pe bulevardele mari (practic, alea pe care le administrează). 

Deşi sunt printre cei care au trăit o ridicare de-asta de maşină pe vremea în care era vreo 1000 de lei toată distracţia, consider că ar putea fi un lucru bun. Oraşul ăsta poate fi dresat doar cu biciul. Oamenii nu vor înţelege niciodată de vorbă bună, însă există anumite lucruri de discutat.

Cea mai mare problemă e legată de program: se vor ridica maşini 24/7, ceea ce mi se pare exagerat. Un program 07:00 – 22:00 mi s-ar fi părut mult mai decent, având în vedere oraşul în care trăim. Noaptea sunt mult mai mici şansele ca maşinile respective să încurce circulaţia, iar locurile de parcare lipsesc cu desăvârşire. Şi vă spun asta în condiţiile în care vara, în perioada concediilor, m-am învârtit 32 de minute recent până am găsit un loc de parcare. 

M-am obişnuit deja cu asta, în zona în care stau nu sunt suficiente locuri, aşa că fie ajungi devreme acasă, fie ai noroc să plece cineva fix când ai ajuns tu. Altfel se ajunge la situaţii precum cea de mai sus, în care băiatul cu BMW-ul probabil că pur şi simplu a cedat şi a blocat aleea respectivă. Nu ştiu cine a parcat primul acolo, el sau omul cu OPEL-ul, însă pot să vă spun sigur că amândoi aveau maşinile zgâriate şi tabla îndoită. Eu am făcut cale întoarsă (bine că am avut loc!), dar alţii au preferat să-i dea înainte cu orice riscuri.

Situaţii de genul ăsta se vor întâmpla tot mai des pe străduţele secundare din Bucureşti. Şi chiar dacă vom debloca arterele principale, o să ne trezim cu o altă problemă, printre blocuri. Salvări care nu vor avea cum să ajungă la pacienţi, maşini de pompieri blocate şi alte cazuri de urgenţe.