Atât Telekom, cât şi Discovery au anuţat că începând cu 1 ianuarie 2020, programele grupui Discovery (Eurosport 1 şi 2, Animal Planet, Discovery şi Food Network) nu vor mai fi disponibile în oferta operatorului de cablu.
Telekom a anunţat deja că urmează să le înlocuiască cu Euronews, National Geographic, Look Sport 2 şi 3, Viasat şi altele. Cei de la Telekom invocă un „studiu” pe care l-au făcut, în timp ce Discovery s-a limitat să le transmită telespectatorilor Eurosport că meciurile din Premier League „s-ar putea să nu mai fie disponibile de la 1 ianuarie abonaţilor Telekom”.
Impresia mea e că Discovery ar vrea să se ajungă la un acord, în timp ce Telekom a pus piciorul în prag şi n-a vrut să dea suficienţi bani.
Singura miză reală ţine de canalele Eurosport, pentru că nu sunt atât de mulţi oameni care să plângă după Discovery (s-a mai întâmplat scenariul ăsta şi pe RDS în urmă cu câţiva ani).
Eu am atât abonament la Telekom, cât şi la RDS, aşa că nu sunt foarte afectat. Din păcate, oferta TV de la Telekom a scăzut tot mai mult, iar serviciile sunt tot mai proaste. În urmă cu câteva luni mi-a expirat oferta cu pachetul HBO inclus (culmea, concomitent cu momentul în care a crescut preţul!) şi zile întregi n-am reuşit să prelungesc pe bani acel pachet, astfel încât mi-am făcut abonament individual la HBO Go. Sigur, nu mai am şi canalele HBO, iar alea erau printre puţinele lucruri bune pe abonamentul ăla TV.
Al doilea lucru bun ţine de canalele Eurosport 360 care sunt doar pe Telekom, şi care transmit până la 8 meciuri de tenis în paralel la Australian Open şi Roland Garros, fără comentariu. În plus, canalele respective sunt disponibile şi online, în aplicaţia Telekom TV.
Dacă dispar astea, efectiv nu mai am niciun motiv să păstrez abonamentul la Telekom, abia aştept să văd ce distracţie o să fie cu rezilierea.
3 comentarii. Leave new
În toate aceste analize, comentarii despre acest subiect, mai toată lumea critică Telekom. Nu se întreabă nimeni oare cât de mult o fi cerut Discovery? Ce bani sunt in joc? Sunt convins că realizează si Telekom impactul mediatic și, dacă s-a ajuns aici, e clar ca pretul cerut e foarte mare. Noi, amatorii de fotbal, suntem nemulțumiți, dar cei care stau cu cifrele in față e clar că gandesc altfel.
Cel mai simplu s-ar rezolva asta cu un pachet separat, cu pret separat pentru astfel de canale.
Dar, din informațiile mele, Europsport nu vrea să-și asume acest risc. Sau poate stie că amatorii nu ar acoperi suma dorită de ei.
Si eu am si Telekom si Digi, asta de cand Digi pierduse Liga Campionilor. Ma bucur că am facut asta pentru că mi se par mai buni comentatorii de la Telekom.
Cred că trebuie să ne obișnuim că nu se poate ca un singur post(cablist) să ofere absolut tot, pentru toate gusturile. Si eventual gratis.
Păi nu e gratis, că dăm bani :)) Ah, că e un preţ mai mic decât în alte ţări, sigur.
Însă Telekom a mai făcut jocul ăsta şi cu alte televiziuni, inclusiv cu ProTV dacă îţi aduci aminte. Văd un tipar aici. Chiar toţi cer bani mulţi şi tu n-ai nicio vină?
Părerea mea e că s-au terminat fondurile şi, până la o eventuală vânzare a operaţiunilor din România, Telekom încearcă să cârpească aşa cum poate grila.
Daca imi aduc bine aminte acelasi lucru s a intimplat acum ceva timp si cu transmisiile din campionatul germaniei.Vazand ca au dat gres dupa ceva timp au revenit pentru au pierdut multi abonati.Acelasi lucru se va intampla si acum.