A bubuit numărul de cazuri de Covid, că s-a dus lumea la mare şi la şcoală (ce le-a trebuit vreuna din astea două?) şi tot mai mulţi oameni au renunţat să mai poarte mască.

În paralel, sunt companii care încearcă să-şi facă bucăţica de treabă. Dezinfectează suprafeţele, spală pe jos, schimbă măşti etc. Ceea ce ar fi foarte mişto şi ar funcţiona, dacă ar vrea şi populaţia să contribuie puţin. De exemplu, la Carrefour Veranda au apărut nişte etichete cu “Cărucior dezinfectat”. Chiar dacă anunţă ei mereu că le dezinfectează constant, au găsit şi soluţia asta ca să faci mai uşor distincţia între un cărucior “nou” şi unul care tocmai a fost folosit de cineva.

Chestie foarte inteligentă, care ar fi şi foarte folositoare… dacă şi-ar face şi clienţii bucăţica lor. Bileţelul capsat e destul de clar: ai luat căruciorul, l-ai folosit, rupe eticheta. Ce fac unii clienţi, vecini de-ai mei de cartier? Se uită la eticheta aia şi ridică din umeri. Am văzut eu vreo 3, în decurs de 10 minute, cum lăsau cărucioarele cu eticheta aia capsată. You had one job! Iei căruciorul, rupi eticheta şi o arunci, că oricum treci pe lângă 2-3 coşuri de gunoi pe drumul spre intrarea în magazin. Sau poţi s-o rupi la ieşire, după ce ai terminat treaba cu el şi s-o arunci chiar în cărucior dacă nu e niciun coş de gunoi pe lângă tine. Atât de simplu.