Am dat o fugă până la Sibiu cu treabă și de data asta luat-o pe Brașov că mai aveam ceva de rezolvat.
Recordul pe drumul București – Brașov – Sibiu s-a stabilit prin august, când am făcut 8 ore într-o zi de duminică. Haos la Comarnic, accident aproape de Avrig, toate problemele.
De data asta am făcut vreo 5 ore, așa cum ar fi normal pe drumul ăsta.
Problema e că atunci când ești la volan mult timp ajungi să te gândești la chestii. De exemplu, ajungi să te întrebi cum poate să dureze 2 ore jumătate un drum de 130 de kilometri printr-o zonă de câmpie.
Înțeleg că e greu să faci o autostradă de la Pitești la Sibiu sau de la Ploiești la Brașov, că trebuie să treci munții, să faci tuneluri, pasaje, viaducte, chestii.
Dar de la Brașov la Sibiu de ce n-avem autostradă până acum? Brașovenii nu merită să ajungă și ei rapid la Budapesta sau la Viena? Cât de greu e să faci un drum printr-o zonă care are două dealuri și 3 curbe? Serios, ăsta e un traseu care ar trebui parcurs într-o oră, hai să zicem o oră și un sfert. Nu două ore jumate, nu două ore.
7 comentarii. Leave new
De gunoaiele de pe marginea drumului nimic?
Gunoaie sunt și pe margini de autostradă, e ok.
Am înțeles, îți place pe India style.
🙂 Nu știu, că n-am fost în India.
De obicei când conduc mă uit la drum, nu la cât de curat e pe margine. Mașini care vin din față, mașini care depășesc etc. Recomand, e foarte util. N-am observat gunoaie în exces, dar dacă ai văzut asta și te-a deranjat, fă-ți un blog și scrie despre asta.
Dacă voi vă plângeți, noi ce să mai zicem? 😀
Bun și metrul ăla pe care îl aveți.
Pai se face, dar nu e chiar o prioritate. Sibiu-Fagas e in licitatie, posibil anul asta incep lucrarile. Mai ramane Fagaras-Brasov la care acuma se face studiul de fezabilitate.