M-am tot uitat în utlima vreme la articolele lui Vali despre modul în care se împart bugetele de influencereală și mi-am pus întrebări. 

Prima întrebare care îmi vine în minte când văd fazele astea este ”vreau să las agenția și tot ce fac pe comunicare pentru a fi creator de conținut?”. Răspunsul este ”nu”, altfel m-aș concentra pe așa ceva și probabil că ar fi nevoie să renunț la jobul zilnic.

Ok, dar pot să fac entertainment?

Că la asta se rezumă totul în ziua de azi. 

Internetul în care am crescut eu prețuia opinia. Facebook și Instagram au democratizat până la absurd noțiunea de opinie, oricine are opinii, ceea ce a și devalorizat noțiunea. 

Acum se caută creatorii de conținut care fac entertainment. Mă feresc de termeni precum circ sau maimuțăreli, că mai sunt și oameni care fac chestii cu cap. Dar brandurile asta caută pentru că publicul la asta răspunde. 

Iar la mine e simplă discuția: pur și simplu nu vreau să fac entertainment. Nu am trac pe cameră, nu am nicio problemă să glumesc în cercurile de prieteni, dar nu vreau să fiu un simpatic de pe internet. Nu sunt dispus să fac challengeuri, proiecte de conținut (nu de alta, dar brandurile înțeleg cam aceleași lucruri prin sintagma asta).

Știind foarte clar chestia asta, accept extrem de ușor toate Lamborghiniurile care se cumpără și milioanele care se fac. Aș fi dispus să fac ce fac oamenii ăia? Nu. Ok, atunci hai să-i dăm înainte.

3 comentarii. Leave new

  • Este greu sa pui în aceeași propoziție: Lamborghini, milioane și principii. Alege.

    Răspunde
    • E cu 2 din 3? Ca aleg linistit milioane si principii, Lamborghini ma lasa rece.

  • Probleme ar trebui sa isi puna si brandurile: publicul lor tinta ( ce cumpără produsul) este la x care face circ si are 1000### cifre sau la cel care scrie serios si are 1000 ? De unici, vizualizări. Cred , într-o oarecare măsură agențiile isi păcălesc clientii prin raportare la kg, ca e mai simplu de argumentat si este pe loc. Creșterea unui brand serios este complicat si corelatia nu se poate face direct intre o campanie si pozitionrea in mintea consumatorului într-un orizont de timp mediu.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu