Pentru că durează câteva săptămâni (sau chiar luni) să recuperezi un vanityURL pierdut într-un proces de tranziţie de la profil la pagină.
Pentru că nu poţi să dai Claim Your Place pentru un business.
Pentru că e gratuit şi o să rămână gratuit, doar că trebuie să plăteşti dacă vrei să-ţi vadă cineva statusurile.
Pentru că e un adevărat chin să adaugi un tab pe o pagină.
Pentru că s-au făcut 400 de modificări în ultimele 6 luni şi tot nu s-au rezolvat chestii simple
Pentru că uneori setările pur şi simplu nu merg.
Pentru că uneori nu poţi să dai Like, alteori nu poţi seta un vanity URL, alteori pur şi simplu îţi dispar posturi, notificări, likeuri.
Pentru că e o reţea din ce în ce mai buggy şi oamenilor „de la centru” nu pare să le pese, sau dacă le pasă, sunt depăşiţi de situaţie.
Pentru că dă extrem de prost să le spui de 100 de ori clienţilor „chestia asta nu se poate face, e o problemă la Facebook”.
Nu azi, poate nu mâine, dar în ritmul ăsta n-o mai duce mult. Las la o parte faptul că inovaţiile sunt total incomode sau lipsesc cu desăvârşire, dar platforma asta pur şi simplu nu merge uneori.
7 comentarii. Leave new
tot ce spui este adevarat si are sens, este perfect logic si real…
insa ce spui tu conteaza doar pt max 0,01% (si cred ca am exagerat, poate doar 0,001%) din utilizatorii de Facebook
next case, please! 🙂
Alea sunt doar niste bug-uri (destul de enervante, sigur).
Dar atat timp cat sute de milioane de oameni deschid prima data Facebook-ul atunci cand aprind un laptop/PC/tableta/smartphone, nu o sa moara.
Pica, pica, nimic nu tine o vesnicie!
Eu nu reusesc sa mai ordonez pozele in albume, imi omoara browserul de fiecare data. Si pozele pe care doream sa le mut ajung singure la sfarsitul albumului. Si nici „reposition photo” la cele de pe wall nu-mi mai merge. Si de vreo 2 zile nu reusesc sa dau mesaje private (sau poate de mai mult timp, da’ acum am observat eu).
Rezolva ei niste buguri, da apar mereu altele.
Si o iau razna ca tot mai multa lume-mi spune ca nu vrea sa-si faca site pentru a-si promova brandul/businessul, ca o pagina de Facebook e de ajuns…
Cred că ai greșit acolo în titlu – trebuia să fie ”de ce o să prospere facebook”. Dacă vrei să faci afaceri nu folosești o platformă gratuită, construită pentru interacțiuni sociale. E simplu și e valabil peste tot. Nu-ți faci blog pe platformă gratis ca să vinzi, nu-ți faci cont gratuit pe site-uri cu poze ca să vinzi printuri și așa mai departe.
Așa, ca o lege generală de bun simț, trebuie să plătești ceva ca să poți vinde.
@dam167 stai putin, ca sunt de acord sa platesc. Problema mea e ca platesc si platforma merge foarte prost, are buguri foarte mari. In conditiile date, ma astept la un serviciu decent. Peste tot pe unde platesc am parte de support, am parte de un serviciu bun. La Facebook am senzatia ca abia se tine pe picioare colosul asta.
Facebook o să moară pentru că bagă linkuri pentru propria persoană fără ca tu să ştiu.
Ca exemplu, mă întreabă un prieten dacă am câştigat kitul de vizionat meciuri de la Bergenbier. Mă uit cruciş la el şi nu ştiam ce zice. Se clarifică situaţia când îmi zice că am dat like la nu ştiu ce promoţie Bergenbier şi, de fapt, eu, personal, nu am dat absolut niciun like campaniei respective.
Aştept să dea loc în locul meu la un status cu „Hai Dinamo!” că atunci chiar mă supăr.