Apropo de toată discuția cu advertorialele marcate care se desfășoară și la noi de vreo juma de an, cei de la New York Times încep săptămâna asta un experiment interesant. Pe lângă redacţia clasică, vor avea şi o redacţie care va produce „native advertising”.

Native advertising, also known as branded content, is information provided by marketers that is designed to look more like the articles it appears alongside.

Branded content e un termen care mi se pare foarte potrivit, şi pe care îl folosesc de vreo 2 ani. De altfel, campaniile de pe acest blog conţin tagul branded.

Cred că experimentul celor de la NYT va răspunde la nişte întrebări legate de reacţia utilizatorilor faţă de conţinutul publicitar marcat. Teoretic, chiar dacă e marcat drept branded content, acest conţinut este valoros, deci merită citit. Totuşi, utilizatorii se feresc cât pot de advertoriale, deci e posibil ca acest tip de conţinut să fie complet ignorat.

Cele mai importante idei:

 The paid pages would have a blue border, and “visually, through design cues, it will be made clear that this is not coming from the newsroom.

The ads will be created by members of the advertising staff. 

2 comentarii. Leave new

  • de multe ori evit sa citesc articolele platite si nu stiu de ce. instinctul.

    totusi daca vad (P) in titlu sigur ocolesc, daca nu vad, sunt sanse sa citesc si sa ma prind ulterior ca este advertorial (interesant aici este ca de multe ori nu-mi pare rau ca l-am citit)

    #doarzic

    Răspunde
    • Sincer sa fiu si eu cam dau cu skip cand vad un (P) in titlu. Dar nici cand citesc o poveste misto si apare brandul la final nu sunt mereu fericit. Nu stiu, n-am mereu o solutie de branded content, unele asocieri merg ca nuca in perete.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu